Förvirrad?

Idag har jag varit fÖrviiirrrrad!! Helt enormt. Jag var ute o gick o beslöt mig för att gå in på maxi. Tog en scanner som jag alltid gör och tog det jag skulle ha och gick och ställde mig i kön. När det var min tur sträckte jag fram scannern som man alltid gör. Då säger kassörskan förvånat: Du har inte scannat nåt!? Och jag blev som väckt ur min sömn och börjat förklara för den stackars kassörskan, som antagligen inte brydde sig ett skit, om att jag var väldigt förvirrad och tankspridd idag. Men hon löste det och det var inte mer med det. På vägen hem ringer Oskar och ber mig komma och hämta honom på golfbanan. Och trots att jag hatar den jävla golfbanan, ja faktiskt golfbanor i allmänhet (och allt annat som har med denna hemska `så-kallade-sport´ att göra), så vet jag åtminstone var den ligger och hur man kommer dit. Trots detta så körde jag fel! Utan att tänka på det och med Elvis i öronen körde jag förbi avfarten. Sen fanns det ingenstans jag kunde svänga så jag fick köra fel en lång bit. Och trots att jag hade oskar som vägledning så missade jag även avfart nr 2.. Men efter en lång omväg kunde jag äntligen hämta upp en frusen pojkvän. Då förflyttade jag mig snabbt till passagerarsätet =)
Snacka om förvirrad!!!

Förövrigt har jag haft en bra dag på jobbet, ja en bra vecka faktiskt. Idag har jag haft många roliga uppgifter att göra! Me like =) Och igår tror jag att det var (minns inte, sinnesförvirring jue) fick jag beröm av två av mina kollegor ;) Väldigt kul, positiva kommentarer kan man bara inte få för mycket av!! Har faktiskt fått en hel del positiva reaktioner på min nya frilla (eller ja, har faktiskt bara fått positiva reaktioner av alla som kommenterat den, förrutom virre, allt hon sa var att hon inte kände igen mig när jag hade så kort hår..men de bryr jag mig inte om, inofficiellt hatar vi varandra..typ!) Senast idag träffade jag min mobror o moster som sa att det var jättefint. Kul, kul, kul. Särskilt eftersom jag alltid haft långt hår och därför varit osäker på om jag verkligen kan ha kort.

Till slut vill jag bara säga: Ingen kan slå Filip & Fredrik. Uppenbarligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0