fredag-lördag-söndag

I fredags jobbade jag mellan 7.00-18.15, sen hade man den lyxen att få skjuts hem från jobbet av mor o far =) Jag kom hem o ringde karro direkt. När vi la på såg jag att brossan ringt, jag ringde upp och blev hembjuden till dem på middag. Det var mamma, pappa, marcus, anny o jag o vi blev bjudna på tacogratäng med sallad o tacochips! Mycket gott! Till efterrätt blev det chokladpudding m grädde o jordgubbar. Det var väldigt trevligt att bli bjuden på middag!! Under tiden jag var där höll karro mig uppdaterad på hur det gick i Degeberga-Vittskövle matchen. Tyvärr slutade den 1-1 och med 7 stygn i ansiktet på oskar efter ett spräckt ögonbryn.. Ingen höjdare! Kom hem vid halv tolv-tolv, och eftersom jag bara precis hade varit hemma o vänt mellan jobbet o middagen så var det nu dags för mig att duscha o föna håret. Antar att det inte uppskattas av grannarna, det uppskattades inte av oskar iaf.

Igår fick jag o Amy ett ryck o drog till malmö en tur. En shoppingtur! Var uppe vid kvart över sju på morronen så det blev ju inte så mkt sömn. Men malmöturen var nice, tänkte lägga upp lite bilder på mina fynd senare.. När vi kom hem var vi sletna, vi gick hem o la oss en timme, sen var vi fit for fight igen. Amy kom  hem till mig o vi drog till Peking o käkade. Sen var vi ganska så sugna på att festa så vi försökte luska fram en förfest. Det gick ju sådär, så vi satt här hemma o förfestade istället. Sen drog vi till banken.

Idag har varit en väldigt chill dag, skönt! Gick väl upp vid 11 tror jag, Efter det åkte jag o Oskar o käkade, sen åkte vi till ekohallen. Sen kom vi hem o sen har det varit chill sen dess, vi började titta lite på Jönssonligan sen skulle Oskar åka till degeberga o titta på Bilagan. Det orkade inte jag! Jag låg kvar på soffan och rätt vad det var sov jag =) Sen pratade jag med pappa. Sen ställde jag mobilen o sov en halv timme till. Gött. Sen har jag pratat lite med Amy. O allmänt chillat =) Har lite funderingar på att gå till maxi o handla o sedan laga till en lyxmiddag. Får bara se om orken finns där hehe :)

sju stygn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0