Chill dag

Idag har det varit en chill dag. Har jobbat mig slutkörd idag, hände inget tillräckligt kul på jobbet för att vara nämnvärt eller jo jag fick en liten payback på en tidigare omnämnd jobbig (numera fd) kollega. Plus att en gubbe gick fram till min kollega idag och sa: "- Tjena grabben har ni..." Saken var bara den att "grabben" heter Åsa och är inte alls särskilt lik en kille ;)

Har precis kollat på lyxfällan, sjukt taskig koll på pengar vissa har..!
Innan dess käkade vi tacos m. x-tra mkt vitlök, sjukt snajsit! Blir även tacos imorron på jobbet..mmmm=)
Nu ska jag titta på welcom to fatland o jag pallar inte skriva mer idag för jag är helt slut, de blir man när man inte får sova på nätterna utan blir väckt av ens egna lilla mygghunter som står upp i sängen med det elektriska tennisracket i högsta hugg o lampan på full speed kl:2 på natten... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0