Fredag och väntan

Sitter här och väntar på att Amy ska dyka upp, blir väl 11 dagen i rad vi träffas..nice! Skönt också att bara kunna sitta själv i lugn o ro och bara lyssna på musik och slippa tänka på allt som ska göras.. Känns inte som att jag har gjort det sedan vi flyttade, har knappt haft en ledig stund och ännu mindre en ensam stund.

Det åskade idag när jag jobbade. Det var mysigt att gå ute på lagret och höra hur regnet slog och höra åsk-mullret =) Ska snart på fotboll, ska bli nice. Hoppas på uppehållsväder. Men jag har helgarderat mig och köpt ett paraply idag. Tänkte idag på hur mycket jag handlat bara den senaste månaden. Särskilt kläder. (Men det är ju inte värre än Amy som slog till på en soffa igår.)Först var vi i turkiet och då köpte jag tre tröjor. Sen kom vi hem och jag beställde kläder från H&M. Sen var det MQ-rea (och jag åkte till IKEA samma dag). Och nu igår var vi på NOVA. Så det har blivit en hel del nytt på sista tiden känns det som ;-) Köpte även en kruka igår till en av våra stora växter (skulle ha köpt till den andra med för det blev bra) sen köpte jag även lite växter och planterade själv. Känner att det är dags för lite uppdaterande bilder på hur här ser ut. Men det får vänta i alla fall till imorron för då ska vi till IKEA och äntligen kommer vi väl att komma i ordning lite. Får se, ska väl inte hoppas på för mkt...

Hade varit kul att träffa bror. Var ett tag sedan sist.. Mamma o Pappa också iofs.. Nej nu ringde Amy så nu får jag väl göra mig klar.

Bruuuuuusk

Söndag

Söndag idag ja.. Skönt, bara tre arbetsdagar till i streck sen får jag äntligen en ledig dag på torsdag..
Har varit helt sjukt mycket på jobbet idag..galet. Hann fan knappt ha någon rast. Snacka om att vara slutkörd, har gått o lagt mig 01.30 de tre senaste nätterna... Men det har ändå varit trevligt eftersom Amy har varit här varje dag sen i tisdags! Men ikväll måste jag helt enkelt gå och lägga mig i tid, börjar sju i morron o då pallar jag fan inte gå o lägga mig halv två och gå upp vid typ halv sex (eftersom jag antar att jag får ta bussen till jobbet imorron)..

En sak som jag undrar också är varför inte JAG har fått mina skattepengar??? Alla andra har fått det utom jag som behöver det så mkt!! Ge mig dom, ge mig dom, ge mig dom annars blir jag brrrröösk =)


ledig

Har varit ledig idag. Passade på att ta vaktmästaren på en rundtur i lägenheten. Han sa att han skulle beställa en ny spis till oss (yes).. Sen skulle han kolla upp porttelefonen med, den funkar så där.. Sen var amy här hela dagen. Det var lite annorlunda =) Har inte träffat henne sen jag jag vet inte när, och nu blir det två dagar i rad. Hon ska nämligen komma hit imorron o titta på fotbollen, kul! Mamma och pappa kommer också hit, trevligt att träffa päronen!!!

Det  var väl allt så länge...börjar 6 imorron bitti (puuuh)

Update

Dålig uppdatering på sista tiden. Har helt enkelt inte haft tid. Ska bli bättring, kanske imorron. Nu ska jag sova.

God natt allihopa


Socialare

Igår var jag ledig (sjukt härligt) och väldigt social. Jag snackade med oskar (såklart), mamma, pappa, marcus, karro, amy, zetti, cissi och säkert ännu fler! Ja just de ja hugo och linn var här också en liten stund igårkväll (störde mitt i desperata hemmafruarna;) )

Tillbaka på jobbet idag, känns konstigt. Har glömt mkt, hade t o m glömt ett PLU-nr, men allt kom tillbaka ganska fort så nu tror jag att det sitter igen =) Beställde även idag, var kul att få komma tillbaka och återuppta sitt ansvar ;) Hade även kommit lite nya varor inom min varugrupp så det var skoj! Alltid kul med nya saker..!

Nu är det dags för mig att gå in i duschen o sen i säng.

Hemma i Svedala igen

Jepp då var man hemma i Sverige igen efter en veckas utflykt i Turkiet. Skönt att vara hemma igen. Och konstigt. Konstigt eftersom man kommer hem till en lägenhet som man inte hunnit göra sig hemma i ännu. Men därför är det ännu trevligare att komma hem. Har fixat lite här idag så nu är sängen på plats med madrasser och allt. T o m med helt nya sängkläder som vi fick i inflyttningspresent =) Dammsugat, diskat, städat toaletten och vardagsrummet har jag gjort idag. Hade bara behövt en tvättid med men det ser det inte ut som att vi får. Nu har jag inte tid mer..

bye

RSS 2.0