Dags att sminka sig igen...

Idag har jag tagit bort min lösögonfransar, känns lite sinnes, har haft dem nu sammanlagt sedan den 7 juni, alltså mer än två månader. Och under denna tiden har jag inte behövt sminka mig, jag har bara klivit rakt upp ur sängen och varit färdigsminkad men nu är det slut med det.. Ska alltså börja sminka mig igen, jobbigt, vet dessutom inte hur det kommer gå eftersom jag knappt har några ögonfransar kvar längre, dem är bara helt kort och konstiga..inte alls som mina brukar vara..
                                                               
                                                                 image2                
                                                                  Bye bye, long lashes..
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0