Jävligt chill men ändå svettig helg...

Den helgen är jävligt chill eftersom jag jobbar, därför blir det inget trolldalen ikväll,
känns ändå inte som att jag missar något, har ju varit där i alla år eftersom mina föräldrar alltid hjälpt till
och jag ser ingen anledning till varför det helt plötsligt skulle bli jättekul ikväll..

Igår var vi hemma hos Hugan och chillade, jävligt gutt ;) Killarna lagade en supergod middag (fläskfilé, pommes o beasås!) och jag satt o tittade på Ugly Bettan och kollade i La redoutes höst/vinterkatalog..kan det bli bättre?? Svar:NEJ! Idag på jobbet däremot har det varit satans svettigt, stressigt och mkt att göra, men det står man ut med för dom pengarna man får när det är helg!! Inte så kändistätt på jobbet idag som det brukar men Tim var iaf där o hälsade på mig.

Nu ska jag slappa vidare, duscha för 2:a gången idag o kanske äta ngt.. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0