Senaste..

Senaste...

Bion:
Ocean´s 13
Konserten: Brian Adams i juli
Filmen: Evan Almighty, hemma hos Hugan
Låten jag lyssnade på: Umbrella - Rihanna
Drinken: Alldeles för länge sen, en San Francisco
Maten jag åt: En baguett på maxicafeét idag (Mmmh)
Restaurangbesöket: Sista juli
Saken jag stal: Oskars Ipod igår, höll dessutom på att ha ipaj den (trodde jag iaf)
Personen jag pratat i tele med: Anny
Smset fick jag från: Mamma!
Saken jag köpt: En ny kalender
Pussen: Innan Oskar stack till golfen för nårra timmar sen
Komplimangen: Av mamma, på hennes jobb idag ;)
Glassen jag åt: En Magnum Yoghurt Fresh i förra veckan, tänkte köpa mjukglass idag men jag höll mig =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0