Shopping daY!

Idag har jag shoppat hål i plånboken, and I loved it!
Vid min sida hela tiden hade jag min ÄLSKADE mamma,
min bästa kompis och den enda kvinnan i världen jag kan lita på till 100%.

På listan över shoppade plagg hittar vi:
*En röd top slash klänning
*En grön top slash klänning
*En grå klänning
*En grå klänning till
*En grå kofta med smala svarta ränder
*En orange/grön/vit-randig klänning
*Ett par rosa mysbyxor (Mmmh)
*En vit top med prickar

Köpte även en svart Paul Frank tröja åt Oskar, men det ska bli en överraskning ;)
Med mera, med mera

Jag vill tacka mamsen för en underbar dag, hoppas att du haft det lika trevligt som jag (d v s väldigt trevligt) och tack för maten och MJUKGLASSEN ;) Och tack pappa för att jag fick låna din bil (fulltankad!). Love u both!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0