Sista dagen på sommarjobbet..

Idag var sista dagen på sommarjobbet, kändes först lite konstigt eftersom jag inte jobbat där sedan i måndags (började ju på mitt nya jobb i torsdags...) men sen kom man snabbt in i det igen så sedan kändes det väldigt konstigt att gå därifrån och veta att man inte ska jobba där mer, men förhoppningsvis ringer dem snart igen och vill att man ska komma dit och jobba (gärna en helg!!!). Hoppas dem ringer tidigare än vad man anar... hoppas, hoppas, hoppas!

Nu blir det ett nytt sex-dagarspass igen, men jag har vant mig så mkt vid att jobba i princip varje dag så jag blir helt förvånad när jag väl får vara ledig. Och samtidigt så känns det inte som att jag behöver vara ledig mer än 1 dag i veckan (men det beror ju iofs på att jag just nu är så jävla pengakåt), t o m ett 8-dagrspass lyckades ju inte trötta ut mig..

En kollega berättade idag om en kompis som jobbade  någonstans (minns inte var) och bytte skyltar i hela varuhuset idag och han tjänade 330kr/timmen.. Det hade jag varit ganska nöjd med ;) Man hade stått ut med ett ganska tråkigt jobb för dem pengarna, de vill jag lova!

Nog om jobb för idag, har en Ladies´poker night turnering att koncentrera mig på...    Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0