Skolan börjar...

Idag började skolan igen, och det utan mig! =)
Det känns så jävla gött att ha det överstökat eftersom det är sååå jävla tråkigt att gå i skolan.
Mkt roligare att jobba, tjäna pengar och träffa folk (moget folk)!
Idag har jag dessutom varit ledig så jag har njutit av att bara vara hemma samtidigt som jag har hört barnen återgå till skolan utanför fönstret, och då har jag kännt mig ännu mer nöjd med att slippa...=)

Den känslan är fan-e-maj obetalbar!!
Har dessutom, som grädde på mosen, fått tillbaka mina skattepengar idag, 569:- klirrade ner i plånboken och det var inte fel, snarare precis vad jag behövde inför en viss persons stundande födelsedag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0