Tannamagarn

Idag har jag varit hos tannamagaren, ingen trevlig upplevelse (det är det aldrig) men som tur är så slapp jag betta..hade en tid i början av Augusti som jag missade men lucky me så slapp jag betala för det så där sparade jag 502 kr, skönt! Men att ha någon som rotar i munnen på en är verkligen ingen nice upplevelse. Fick dessutom punga ut med 18kr på en specialtandborste så att jag kan nå mina visdomständer och sedan 116kr på flourgrej och sedan blir det väl plackers också... pengar, pengar, pengar. En jävla tur att det är ca 4 mån tills man ska behöva betala för att dem ska rota i munnen på en.

Och nu har jag varit på kalas men till sist blev det långtradit och jag längtade hem till min söta sambo! Har ju inte träffat dig på hela dan ju...

Har dessutom testat Amarula Cream ikväll, har velat göra det eftersom man ser det så mkt på reklamen, det var helt klart drickbart eller rättare sagt: det var gott. Inte lika gott som Baileys eller Dooley´s men helt ok!

Imorgon blir det stan med brollan o hans sambo, trevligt, trevligt.. Hoppas på att kunna hitta något riktigt fint inför min älsklings stundande 25-årsdag!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0