This is/was me

För tio år sen (1997):

*Lyssnade jag troligtvis på Spice Girls

*Gick runt i skitfula kläder, bl a en Spice Girls t-shirt

*Hade Backstreet Boys-planscher på väggen


För fem år sen (2002):

*Lyssnade på U T

*Hade magtröjor och tajta byxor

*Använde alldeles för mycket smink

*Ville tatuera in en viking på skuldran

*Spelade fotboll


För fyra år sen (2003):

*Soltatuerade in ett hjärta på magen

*Slutade spela fotboll

*Piercade näsan

*Sket i skolan

*Köpte det mest onödiga plagget, en JL-tröja för 900kr


För tre år sen (2004):

*Blev tillsammans med världens underbaraste människa, OSKAR!

*Övningskörde för första gången

*Skaffade 3G-mobil

*Satt hårmodell

*Använde färgade linser


För två år sen (2005):

*Flyttade hemifrån

*Flyttade ihop med min älskade Oskar

*Slutade jag jobba som städare och där jag tjänade 50 spänn/h på helger!


För ett år sen (2006):

*Åkte till ett barnhem

*Var fotomodell

*Paddlade kanot för första gången

*Flög för första gången

*Skaffade nytt 3G-abonnemang

*Jobbade på ett äldreboende
*Fick mitt körkort


För två månader sen:

*Skaffade ögonfransförlängning

*Tog studenten

*Började jobba på ÖB


För en månad sen:

*Åkte 110 mil på en dag (11 timmar)

*Besteg ett berg
*Såg Brian Adams live

*Såg snook live för andra gången


För en vecka sedan:

*Skaffade ny ögonfransförlängning

*Körde V40, me like ;)

*Skaffade Internetbank

*Fick paket från Zoovillage

*Dissade en Gessle-konsert


I förrgår:

*Blev utskälld av en kund

*Skällde ut en kund

*Sov mellan 18.30-21.45

*Kollade på en dokumentär om oskulder

*Grät


Igår:

*Kollade på nårra avsnitt av Deperate Houswives

*Åt på restaurang

*Skrev den bästa orsaken till allmänrättelse på jobbet

*Löste korsord på ett kalaspuffarpaket

*Pratade med min bror på telefon i 15 min (rekord?)


Idag:

*Sov till 12.05

*Kollade på tatueringar på nätet, längtade efter min/mina tatuering/ar

*Redigerade min kommande tatuering

*Spelade lite poker
*Lyssnade på samma tre låtar i ungefär 4 timmar

*Pratade med min mamma
*Skaffade blogg

Imorgon:

*Jobba

*Baka?


Om en månad:

*Nytt jobb

*Egen bil?


Om två-tre månader:

*En veckas utlandsvistelse!


Inom ett år:

*Större lägenhet

*Egen vovvsing

*Fast jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0