Chill

Jävligt chill just nu, riktigt tråkigt faktiskt. Det finns ju saker att göra men dem sakerna orkar jag inte ta tag i, som disken t ex. Eller att plocka undan alla kläder som ligger i hela soffan så att man inte får plats att sitta där själv..m.m.

Riktigt tråkigt att vi inte kan åka iväg på en resa. Hade velat det såååååå mycket. Har ju längtat efter det hela sommaren.. Hade varit så gött att åka iväg, bara älskling o jag. Får väl antagligen vänta i en evighet på den resan..suck. Tänker i alla fall inte åka på någon jävla skidresa, aldrig i livet att jag slösar pengar på det. Då shoppar jag hellre upp pengarna eller åker till tyskland o köper sprit för dem istället för att åka till ett ÄNNU kallare ställe...Fjanterier säger jag.

Sitter här hemma i lägenheten ensam just nu, Oskar spelar golf. Riktigt tråkigt. Vet inte vad jag ska göra. Finns så mkt nyttigt som jag hade kunnat göra, men jag vill inte göra nåt nyttigt, jag vill göra något kul!
Men men, får väl vänta en timme tills min pokerturnering börjar sen är man åtminstone sysselsatt..

Kan bara hoppas på att Hugo bjuder oss på middag ikväll, de hade varit fint ;)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Benny

vet inte riktigt var jag ska svara, så jag svarar här :) yes, you did see me, men på internet kunde man bara se dom auditions(arna?) från dom som var hos den "riktiga juryn", tror jag..

2007-11-04 @ 18:33:40
Postat av: Sofie

aha, så noga tittade jag ju inte haha :) mm va ute en runda igår på biljard o så=) Själv då? Pussss

2007-11-04 @ 19:08:57
Postat av: Sofie

ah okey,
vi var med ute förra helgen, fast på Class, där var rätt mkt folk, så alla kanske var där :) Just nu händer det inte mkt i mitt liv, har precis blivit arbetslös :( SJälv då? nja ska försöka komma igång lite med körkortet iaf, nu när jag har tid. haha Pussss

2007-11-05 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0