Snuvad? Snuvig!

Är just nu snuvig som få.. Men men jag är ändå på bra humör idag! Har redan börjat så smått med inhandlingen av julklappar..började faktiskt igår och idag har jag köpt några små. Men jag känner mig ändå utom allt hopp att jag
ska bli klar i tid i år, det blir jag aldrig. Får alltid stressa typ dagen innan julafton.. Men men, nu är är man förbi startgroparna i alla fall ;)

Ska hem till mor o far imorgon och äta middag (sambo & bror ska med dit) och fira farsdag lite..ska bli trevligt! Ska soooova imorgonbitti!! Och kanske in till stan och köpa en julklapp till mig själv, en morgonrock..mys mys!

Har köpt ett nytt moppset idag också (får väl städa i helgen nu när man är ledig =))

Have it!

Kommentarer
Postat av: Emilia

hehe nej nu ska han inte klaga :) Jaså du har redan fixat julklappar.. Det har dock inte jag.. som sagt dagen innan julafton brukar det ju bli :) vad händer i dag då? Puss

2007-11-10 @ 09:41:58
URL: http://emiiilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0