5 min över

Nu ser jag ut att ha fem minuter över så jag väljer att ödsla dem här..=)
Har varit roligare än på länge på jobbet idag. Slapp sitta i kassa 2 idag som jag gjort mån, tis, tors, fred förra veckan o mån, tis, ons denna veckan o som jag lär få göra imorron med. Men tydligen väljer dem att släppa lös mig en gång i veckan vilket är väldigt uppskattat, synd bara att det inte händer oftare. Trots att vissa bara drar benen efter sig så slipper dem ändå men men.. Har som sagt fått röra mig lite idag, gött, gillar fysiskt arbete!

Måndag denna veckan var en helvetes dag. Hade först jobbat 13 dagar i rad (söndagen den 30/9 till fredagen den 12/10), var ledig en dag, vilken jag använde åt att följa med och titta på Oskar när han spelade innebandy (hela dagen gick till det) sedan skulle man börja 8 dagen efter och jobba till 19..INVENTERING!! Sjukt jobbigt. Sedan hem, duscha, få mat serverad av älsklingen o sen i säng alldeles för sent (21.45). O sedan kom måndagen, man var trött och sliten efter att först ha jobbat nästan två veckor på raken och sedan ha ägnat den enda lediga dagen åt att åka på innebandyturnering, men ändå skulle allt gå emot en. Vi hade bytt datorsystem på natten på jobbet så vi hade ett nytt system i kassan där alla varorna inte låg inlagda vilket skapade stora problem, att vissa varor även gick in på högre priser är vad skyltarna sa skapade ännu större problem och att sedan någon dum jävel hade grävt av någon ledning i kalmar så att vi inte kunde ta kort i butiken var bara som grädde på mosen!!

Jag var så trött och helt slutkörd så jag orkade fan inte ens skälla tillbaka på kunderna utan istället satt jag där och tog emot all skit. Helt sinnes! Ja jag kan inte ens beskriva hur jävlig denna dagen var, det var bara en jävla helvetes dag som man helst av allt inte vill tänka på. Och till alla kunder: varför gnälla för en jävla krona?? Kan ni inte överleva utan den? Går ni i personlig konkurs utan den?? När man tar för lite betalt för någon vara, då hör man inte ett jävla knyst från er, men så fort ni får betala en krona för mycket då jävlar tar det hus i helvete!! Skärpning för fan!
......
Oskar är så flitig att han är på gymmet nu, önskar att man hade varit lika duktig men jag orkar inte köpa nytt gymkort och masa mig dit. Får se nästa vecka om jag blir arbetslös så kanske..

The end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0