Hemma-hos-besök

Idag har jag besökt min kära mormor. Oskar var ute på uppdrag i verkligheten idag och jag passade på att ta sovmorron, något som inte har varit mig förunnat på flera veckor. 11.54 var klockan när jag steg upp ur bingen. Sedan var det bara till att snöra på sig Walkingskorna o bege sig ut på en promenad. Oplanerat som alltid visste jag inte vart jag skulle gå (att gå i stan är ju så sjukt tråkigt, alla bilar bara kör o glor på en hela tiden..koncentrera er på att köra istället!) så jag tänkte att jag ringer brollan så kan vi slå oss ihop. Men han hade ju som vanligt inte tid för mig så jag bestämde mig för att traska hem till mormor och göra ett hemma-hos-besök =) Jag tror att detta blev väldigt uppskattat.

Sedan var vi taxi åt Hugan o Maoulinn. Och jag fick köra min älskade pärla (hugos v40).. Kvällen var gjord=)
Har även lagat lasagne ikväll. Inte dumt det..

Jaja over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0