Vad finns det att säga? Jag har blivit lämnad.

Mycket märkligen dag.. Jobbade idag, började 7 som vanligt men slutade redan klockan 10. Sedan körde jag till Sandhem o köpte kanelbullar (måste ju uppmärksamma kanelbullensdag) och sedan bar det vidare till Sönnarslöv där jag skulle på begravning. Jobbigt som alltid, andra begravning som jag närvarar på i år. Om tio dagar är det dessutom 10 år sedan farfar dog..helt sjukt. Men men, det var trots allt en väldigt fin begravning med väldigt fina blommor och vänliga människor. Tack för alla fina ord som sades om oss i vår familj (F-4:an)!

Efter detta åkte vi hem till farmor och fikade med kanelbullarna. Jag räddade även en innestängd katt ;)
Sen åkte vi hem till Mamma o Pappa. Där blev vi bjudna på middag och jag fick även mat som jag kan äta till lunch på jobbet imorron, det är härligt att vara hemma hos mina kära föräldrar och få mat utan att behöva göra något för det =)

Vid åtta tiden var det dags för mig o Marcus att åka hem och nu sitter jag här helt ensam. Oskar är nämligen på nåt golf sm och kommer inte hem förrän på lördag kväll/natt, så nu blir det två nätter alldeles själv. Detta känns jobbigt, har aldrig sovit själv i lägenheten och vi flyttade in för drygt två år sedan.

Försöker ju att sysselsätta sig men datorn strejkar och vill bara stänga av sig ungefär var annan/ var tredje minut och hittills har där inte varit ett SKIT på tv, typiskt!

What-ever, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0