=)(=

Jobbade idag för nionde dagen i rad, men än så länge är de okej..(bara tre dagar till!) Ska bara se till att lägga mig tidigt ikväll..eller ja det kan ju inte bli före kl:22 för det är ju då DESPERATE HOUSEWIVES slutar..;) Sen ska man upp 5:45 imorron igen, som alltid..=(

Är sjukt sugen på CHOKLAD (beror troligtvis på att det är månadens sämsta vecka nu..) men ja ska fan-e-maj hålla mig!! Vill ju gärna slippa fler otrevliga tandläkarbesök i framtiden...

Ser nu att nästa alla knapparna på koftan jag har på mig håller på att lossna. Trådar sitter ju inte fast..sjukt kass, borde ju reklameras men istället får man väl ta fram stor sylådan :)
B.y.E

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nu har jag gjort en kontring till den fina bilden som du har på mig här...Check it out fitchhh :)
Från fröken crckhora!

2007-09-21 @ 13:31:59
URL: http://emiiilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0