Jävla helvetes dag

Denna dagen har varit skit!
Ringde ABK innan idag för att höra om dem skulle byta vår kyl, frys och spis i kommade lägenhet. Men nej det skulle dem inte. Trots att det inte har hänt sedan 1986, alltså för 22år sedan. Så sa jag till henne att det drar typ dubbelt så mycket ström med så gamla vitvaror. Men då sa hon bara att dem inte kunde byta ut någonting om det inte var sönder.........Otrevlig människa var det. Och trög, hon undrade varför vi skulle tapetsera om när vi skulle flytta. -Hallå! vi ska tapetsera om i den nya lägenheten.. -Jaha *skratt*..

Sen fick jag reda på en välidgt jobbig sak. En massa hysch-hysch och rykten. Det gick många rykten som inte tillkännagivits.

Sen när jag är på väg hem, duktigt uppretad över min hemska arbetsdag, så ringer jag Oskar och då får jag höra att det varit inbrott i vårt förråd. När jag kom hem så sa Oskar att lite av hans elektroniska grejor (högtalare och sådant) är borta, av mina saker vet jag inte vad som saknas men alla mina kassar som jag lagt mina kläder i och knutit ihop och märkt med typ: Hannas sommarkläder, Hannas träningskläder osv, alla dessa kassar var uppslitna och det låg kläder på hela golvet.

Jag orkar inte skriva mer, jag är så jävla upprörd. Men en sak kan jag säga, och jag menar det från djupet av mitt hjärta och det är: ATT JAG HATAR FOLK SOM INTE KAN SE SKILLNAD PÅ DITT OCH MITT!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0