Laijdig idaug

Idag har jag varit ledig. Sov lääänge, GÖTT! Gick och köpte frulle, pratade med Karro (i 40min!), chillade.. Och sen gick jag en runda på stan. Jag var nämligen fast besluten om att köpa ett par skor. Ett par skor som jag fick syn på igår när jag och Oskar körde förbi Scorett. Så dem inhandlade jag idag. Blev även ett par panties i väntan på Oskar, jag gick förbi MQ, och tänkte att jag hann gå in och kolla lite där med innan jag skulle bli hämtad och då fick jag se ett par chockrosa trosor i samma färg som skorna jag precis köpt, så dem fick också följa med hem. En sak som var lite konstigt är att jag alltid har 39 i skor men dessa björn Borg skorna var så stora i storlekarna att jag fick ha 38.. Förövrigt tror jag inte att jag har blivit lurad idag, 1 April..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0