Möbler

Hade ett missat samtal på mobilen innan idag så jag kollade upp det nu, då var det Bromölla Möbelaffär.
Det betyder nog att vår soffa har kommit =) Och jag som satt i den idag, inte i vår, men i Kim o Dans som är likadan (fast deras är orange)..och den är så skön! Och sååå stor! Det känns så i alla fall när man sitter tre vuxna, en baby och en hund i samma soffa och man kan bre sig hur mycket som helst utan att det blir trångt ;-)

Sen såg jag också nu att MIO hade en nice säng på kampanj. Den kostade 4950:- för sängramen och två sängbord. Den var fin och sängborden var väldigt snygga, samma stil som vi har funderat på att ha på vårt barbord som vi ska ha i köket. Saken är bara den att sen måste man köpa madrassbotten och bäddmadrass också. Jag räknade på det, köper man den sängen och de billigaste madrassbottnarna och den billigaste bäddmadrassen de har på IKEA så går det på 8200kr sammanlagt, inte så billigt.
Men med tanke på att bara sängramen och sängborden skulle kosta 7330kr sammanlagt annars, så är det ju ändå billigt.

Jajja vi får se om vi åker och tittar på det på söndag. Nu har det blivit dags för mig att gå och sova så att jag orkar upp och jobba ihop möbelpengar imorron.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0