Nu har vi köpt säng också!

Idag har vi varit på MIO och köpt säng =) Det känns skönt att ha både säng och soffa fixat nu. Men det är ändå mycket kvar, det blir lixom lite hårt att ligga i sängen som det är nu, för vi har inga madrasser, bara en sängram och jättefina sängbord ;-)

Vi disskuterade det idag, att vi båda två tycker att det känns som att det är FLEEERA månader tills vi ska flytta in, trots att det bara är en månad kvar nu. Och det är jobbigt, för det finns så mycket jag vill köpa NU, men jag vet att jag måste vänta tills vi flyttat in så att man kan se hur det passar och så. Men ett exempel på en sak jag hade velat köpa är en tavla som dem just nu har på MAXI. Utanför kassorna har dem en liten "konstutställning" och där finns några tavlor som jag tycker är fina, men en tavla som jag vill HA!!

Jajja mitt shopoholic-beteénde får avsluta detta inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0