Palla

Är sjukt sleten nu. Orkar absolut inte städa vilket jag antar att jag måste eftersom det ska komma någon och kolla på lägenheten igen. Sjukt drygt, tycker bara att någon ska skriva kontrakt nu så att vi slipper ha en massa främmande människor springandes i lägenheten. Nu har vi det så stökigt här, dels för att vi ska flytta och dels för att någon jävla jubelidiot gjort inbrott i vårt förråd, så eftersom dörren där nu är uppklippt så har jag fått ta ner alla mina kläder därifrån som nu ligger på golvet i lägenheten. Så jävla drygt också att folk som ska kolla på lägenheten kommer med flera veckors mellanrum, alla kan komma på samma dag i stället så slipper man hålla på och städa i omgångar, har faktiskt viktigare saker att tänka på.

Såg idag på jobbet att vi ska sälja liknande gardiner som jag redan köpt, skillnaden är bara att jag gav 225kr respektive 229kr för de mönstrade och 139kr för de enfärgade och på jobbet ska vi ta 69kr för vilken som. Surt eller??


Tradit, tradit, tradit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0