Tankar efter en arbetsdag

Nu är jag lite trött. Har varit väldigt mycket att göra och tänka på idag på jobbet, har säkert glömt något.
Precis när jag skulle gå hem kom min morbror och snackade med mig, han sa att han var där med mormor och att hon hade fått blodförgiftning och att dem precis kom från sjukhuset och att dem skulle dit där igen på lördag. Det var inte alls kul att höra men samtidigt var jag så jäkla trött att jag inte orkade gå och leta upp mormor och säga hej till henne. Jag fick dåligt samvete men jag var så trött att jag bara ville hem.

Idag på jobbet såg jag en VÄLDIGT kraftig tjej som hade så sjukt ful outfit så det var inte klokt. Hon klädde sig som en blandning mellan en 5-åring och en 60 åring som tror sig ha modekoll. Hon hade bland annat en väldigt rosa kjol och väldigt rosa leggings till detta, rött hår (färgat rött), jympadojjor och någon väst som jag förträngt färgen på. Jag tänkte bara stackars människa, som hon spökar ut sig, när hon sedan vände sig om såg jag att det var en tjej som gått i min paralellklass. Och då tänkte jag bara HJÄLP.

När jag snackade med Adelina idag på jobbet så sa hon att dem som är fast anställda på scorett har 50% personalrabatt. Jag vet inte om detta stämmer, men om det gör det så är jag väldigt avundsjuk.
Tänk vad många skor jag hade ägt om jag hade jobbat i en skoaffär. Då hade jag behövt ett helt rum bara till mina skor. MINST.

(kolla in mina snygga skor i föregående inlägg, dem är köpta på scorett..och dem är sjuuukt snygga(-; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0