Var har jag hamnat?

Idag när jag långt om länge kom hem från jobbet (var först och handlade i två affärer) visst jag inte var jag hade hamnat. Min söta pojkvän hade varít superduktig och städat köket så mycket att det ekade (och det är ingen överdrift, det EKADE). Det var helt sjukt, jag minns inte när det var så fint i köket senast, man kunde verkligen undra var man hade hamnat! Var detta verkligen vårt kök? JA, det var det! Härligt, helt härligt var det att laga mat i köket efteråt.

Tråkigt att jobba till halv åtta imorgon kväll. Och på torsdag. Annars hade vi skulle tillbringa kvällen hemma hos cissis pojkvän andré och träffat turkiet-gänget. Det hade varit kul, var länge sen sist och då var det väldigt trevligt! Men men, jobbet går alltid före, så är det bara! Nu blir det en väldigt chill kväll istället.. Men det kommer fler chanser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0