Redo för en uppdatering.

Nu är jag faktiskt redo för en uppdatering igen. Bara för att jag har blivit glad idag. Jobbade med Åsa idag, som vi var på fest hos i lördags. Hon är skitsnäll, då blir jag glad =) Hahaha (det lät så silly) men men.. Sen kom lönebeskedet! Alltid efterlängtat.. Det är alltid lika spännande innan man öppnat det ;) Ungefär som julklappar på julafton, bortsett från att man nästan alltid blir besviken när man öppnat lönebeskedet. Men man ska ju vara glad att man har ett jobb, och även om inte lönen var så bra så har jag ju varit med om sämre! Detta skulle vara en positiv grej men nu när jag skrivit så låter det mest negativt...(konstigt) jag menade iaf att det var kul att få se lönen idag.

Och en annan sak som gjorde mig väldigt glad var att när jag kom hem från jobbet, trött som en pensionär, så tittar jag ner på golvet och då ligger det där! Årets första julkort!! Lika kul varje år, jag blir alltid så glad av dem där små korten..
Och det första var från Karro. Och jag har inte skickat hennes kort ännu eftersom jag inte vet adressen. Men igår när jag skickade alla andra (jag vet, alltid ute i sista sekunden) så tänkte jag att jag skulle ta reda på hennes adress och sedan skicka med ett vanligt frimärke för då kommer det fram ändå. Ska göra likadant med Millas julkort. Hittade inte henne adress heller. Hitta.se är inte alltid så bra =)

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, hitta.se är alltid kasst. eniro is the shit :)

2008-12-17 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0