Alla <3-ans dag o kanske dags att sova??

Nu är det alla hjärtans dag. Bjöd mamma o pappa på Alla-hjärtans-dag-bakelser igår (eller i förrgår är det ju nu) när dem var här på besök. Det var trevligt. Kul att dem kom o besökte mig här i mitt hem ;) Har inte skivit så mkt blogg nu när jag varit själv eftersom jag haft fullt upp m. diverse saker. Som idag har jag tex tvättat, diskat, pantat flaskorna från i lördags, handlat lite, postat brev, bakat, varit på banken o satt in mina födelsedagspengar, varit ute o gått en runda m.m..

Hade tänkt att jag skulle hinna gå en runda imorron innan jag börjar jobba också men jag får se om jag orkar det, om jag vet att jag kan sova längre så gör jag det o skippar det jag hade tänkt att göra så jag får se om jag har ngn disciplin.. Har börjat gå en runda nu varje dag, försöker verkligen vara duktig. Fick så sjukt dåligt samvete i söndags när jag insåg hur mkt jag stoppat i mig i helgen så jag tänkte nu får det blir ändring så jag tog tag i detta med promenader. Har hört att en vuxen person bara behöver motionera 30min/dag så det satsar jag på! Det är skönt, man blir pigg. Så som sagt hoppas jag att jag hinner gå en sväng innan jobbet för efter jobbet ska jag hem till Åsa o tillbringa alla hjärtans dag med henne. Mat o film står på schemat. Så är det med oss gräsänkor, vi får hitta på saker ihop.

Nej nu får jag gå o lägga mig om jag ska orka upp imorron bitti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0