Jodå allt är skit som vanligt

Eftersom oskar inte är hemma får jag hålla ställningarna o kolla hur det går för oss i lägenhetsdjungeln.
Jag loggade in på hans inlogg och fick då till min stora förvåning se att han bara hade 772 poäng. Igår hade han över 1900 poäng. Jag undrar hur fan detta har gått till och tänker att det måste blivit något fel med siffrorna på datorn. Kommer på att jag kan gå in på hans msn o kolla mailen därifrån för att se om abk skrivit något om det. Då får jag se följande:

Eftersom du registrerats på fel kötid har justering gjorts. Din köpoäng ska räknas från när ditt avtal med oss på lägenhet nr ---- med adress ---- började att gälla, dvs from 1 januari 2006. Vi ber om ursäkt för det inträffade.

Alltså har dem över en natt dragit 1200 poäng från hans konto. Så från att det varit svårt för oss att få en lägenhet har det nu blivit omöjligt. Nu har vi inte en chans att vara med och tävla mot dem som har 5000 poäng. Nu har oskar tom mindre poäng än mig... Vi kommer aldrig kunna lämna denna ettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0