The Bank today yes..

Ikväll har jag, älskling, bror, Anny, Zetti o Nicke varit o käkat på banken. Mycket trevligt, och gott! Dom hade grillbuffé så den var jag ju tvungen att testa..ja nårra av dem andra med. Och den var väldigt god! Den rekomenderas! Det fanns bakad potatis, potatisgratäng, 4 olika sorters bea-sås, andra såser, fläskfilé, ryggbiff, kycklingfilé och laxkotlett...m.m Mums..! Det var verkligen trevligt. O alla andra drack lite starkare drycker utom jag som hade blivit beordrad att vara chaufför.. Men det var lugnt, tack vare det fick jag den billigaste notan! =)

När vi kom hem o skulle parkera hade jag så kul så jag hade kunnat kissa på mig om jag varit kissnödig. Jag kunde inte parkera för jag skrattade så mycket o till sist blev Oskar sur.. Men jag hade kul ialla fall! Det är bra att vara lättroad, då lever man längre ;-)

Thats all for tonight! Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0