Tredje Februari

Nu har Oskar gjort något helt sinnes. Han har förvandlat min tidigare silvriga mobil till svart.
Ha satt o meckade med det, så han tog inälvorna från min telefon o satte in i skalet på en likadan svart telefon.
Så nu är den äntligen svart, som jag ville att den skulle vara när jag skaffade den. Helt sjukt att han redade ut det, han har ju aldrig gjort något sådant innan. Men nu bara skruvade han sönder båda telefonerna o lyckades sätta ihop min igen så att den fungerar =) Vet inte hur han klarade det men det struntar jag, det var bara bra att han gjorde det!! Tack så mycket! Nu sparar jag dom pengarna som jag annars hade behövt att lägga på en ny telefon. Skönt!


Det är fortfarande min födelsedag, min 20:e födelsedag..!! ;)
Systemet here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0