Fan va trött jag blir!!

Okej, jag kan börja med att be om ursäkt för att det mesta jag skrivit på senaste tiden har låtit väldigt negativt o så även idag, men det är bara för att det mesta som händer i mitt liv just nu är väldigt negativt. Hade trott att vändpunkten skulle komma idag, men fan heller! Varför ska någonting bra hända i mitt liv?? Aldrig! Vi hade båda två (alltså oskar o jag) sökt 2st 3:or som kostade 4400 respektive 4600 i månaden vilket är asbilligt + att båda låg på sommarlust o vi trivs bra här så det hade passat oss perfekt. O vi behöver verkligen en större lägenhet. Och jag tycker inte att det är lönt att flytta från en etta till en tvåa, därför hade det varit skitbra med en trea så man hade fått lite utryme att röra sig på och ha sina kläder o annat på.. Ansökningstiden på dessa lägenheter gick ut igår o eftersom oskar har rätt mkt poäng (han hade mest på den ena lägenheten ett tag) + att det sannolikt var samma person som hade högst poäng på båda, så trodde jag åtminstone att vi hade en chans att få en av dem. Men nej. Det fick vi alltså inte. Fan vad arg jag blev!!! Hade så jävla gärna velat flytta. Komma ner på andra vångingen. Ha ett särskilt sovrum. Kunna inreda lite. Ha ett rum där man kan ha garderober o tvättkorgar. Men NEJ! Varför ska jag någonsin ha tur? Vi skulle resa o jag gick o bad chefen om ledigt o fick det, men då fanns det fan inga flygbiljetter kvar. Och jag får inte flytta. Jag köpte 2 tianlotter idag o vann inte ett piss. Fick lotter i julklapp av jobbet till ett värde på över 250kr typ o vann inte ett piss (men det gjorde typ alla mina kollegor). Har beställt ett paket från H&M som aldrig behagar att anlända... När ska någonting bra hända?? När ska jävla abk-asen ringa o säga att dom gjort fel o att vi får en av lägenheterna???????

Det vill jag gärna veta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tråkigt att ni inte fick någon av dem :( Ja, jag piercade min navel igår! Ett litet ryck, men jag är väldigt glad för det blev väldigt fint! :)

2008-01-16 @ 10:56:31
URL: http://sesajlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0