Fans jävla piss med!!! FAN FAN FAN

Fick reda på innan att jag skrivit fel telefon-nr på mina inbjudningar.. Kan det vara mer klantigt??
Och nu när jag precis skulle sätta mig o skriva här på bloggen så trillade mobilen i golvet o innan var den trasig men jag lyckades iaf få igång den men nu gick den i två bitar o nu har själva telefonen ingen kontakt med displayen så nu är loppet helt kört med den!!! Fan mä!! Jävla skit. Vill fan inte ha min gamla kassa tjocka skit-telefon som måste laddas varje kväll. Men det får jag väl ha eftersom jag betalar abonnemang på den trasiga telefonen fram till augusti o då tänker jag ju inte köpa en ny innan det går ut o på så vi betala två telefoner samtidigt o det kommer inte vara lönt att laga den OM DET ENS GÅR ATT LAGA NU så kommer det ju att kosta flera tusen.... JÄVLA HELVETES SKIT!! Om jag bara inte hade haft telefonen vid datorn så hade jag haft en fungerande telefon nu.. FUCK FUCK FUCK FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0