Fy fan för snabbmat..

Ush..vad äckligt med snabbmat. Har blivit väldigt mycket av den varan på sistone, men det blir ju lätt så när man är med oskar. Har fan käkat pizza 2 gånger denna veckan o hamburgare 2 gånger. Det är verkligen inte bra, inte nog med att man lägger på sig, man kommer säkert få skörbjugg också (hur det nu stavas). Tog åtminstone en promenad idag, lite över en timme. Hade lätt kunnat göra det varje dag om jag bara hade haft någon att gå med. Men det har jag inte och det var typ mörkt att gå på söder idag efter jobbet o ändå slutade jag minst en timme tidigare än vad jag gör på vardagarna...men men  får se om jag vågar mig ut ensam i mörkret igen..

Tvätt-dag imorron, tråkigt som fan but hey what are you going to do about it? Måste man så måste man.. Tänkte även hinna med att vara lite nyttig också, typ gå en runda o förhoppningsvis laga mat till oss.. Får se hur mycket man orkar o hinner. Det är ju trots allt min lediga dag, har ju jobbat lite nu i helgen...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hänger gärna med om mitt sällskap passar damen? :)

2008-01-14 @ 15:00:21
URL: http://sesajlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0