Jävla helvetes skitdag! (ocensurerad)

Fan. Är så jävla trött på skiten nu. Kan det aldrig hända något nytt någon gång?
Trodde verkligen att vi skulle komma iväg på en resa nu, men fan heller. Inget jävla kul ska man ju få ha någon gång. Gick upp 8 idag, på min lediga dag. Bara för att gå till jobbet o fråga chefen om jag kunde få ledigt så jag kunde åka iväg. Shysst som han är så ordnade han det. Så jag ringde Hugo o meddelade att jag fick ledigt o då sa Hugan att vi typ var halvvägs där nu. Men sen ringde han igen o sa att det inte fanns nårra flygstolar kvar...........
Fucking jävla annoying! Så nu får man stanna här i denna jävla stan.. Ingen ny lägenhet o ingen resa. Kan man ha mer jävla fitt-otur eller?

Dagens solsken har i alla fall Amy o Milla stått för, (även om Kenzo bet sönder mina strumpbyxor). Kul att träffa er igen, det händer alldeles för sällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0