Kraftkälla??

Finns det någon kraftkälla där man kan hitta ork till att göra saker? I så fall så hade jag behövt att besöka den.
Känns inte som att jag orkar ta i tu med någonting. Igår var första dagen på länge som jag var ledig utan att vara uppbokad, så vid 21-tiden började jag ta tag i detta bombnedslag till lägenhet. Jag startade diska, tog även ut lite löstagbara delar ur kylskåpet o diskade dem. Sedan började jag kasta saker, gammla kvitton o veckorevyn, lite skolpapper o sånt. 01.40 inatt kände jag att; Nej nu går jag o lägger mig istället. Imorse började jag dagen med att gå och panta burkar. Sedan slängde jag alla påsar som fylldes med skräp igårkväll. Sen tog jag det sista av disken. Sen har jag sorterat tvätten som i princip täckte hela hallgolvet. Och nu har jag gått loss lite på skåpen och rivet ut en massa skit ur dem, men tyvärr orkar jag inte fullfölja det. Hade typ bara velat slänga allt. Jag hade velat rensa ut vinden också. Men jag orkar inte själv.

Orkar inte.

Ett genombrott förresten. Hittade mitt körkort idag när jag satt o sorterade tvätten. Har varit av med det sedan den 15/12. Men nu hittade jag alltså det. Skönt.

Får väl ta ett nytt tag i röran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0