Mycket jobb...

Nu är jag TRÖTTTTTTT!!!! Har jobbat as-mkt dem senaste två dagarna.. Är helt slut i huvet. Orkar inte ens ränka ut hur mkt jag har jobbat, så trött i huvet är jag.. Men igår var det iventering (IGEN) så då jobbade jag mellan 8-21.30 o idag mellan 9.45-19.30.. Och så har jag haft huvudkassan idag, plus att jag har behövt jobba med vår arbetsplats största kärring! Asså hon går alla på nerverna o idag hade jag lust att bara skrika ut i butikens högtalare vilken jävla kärring hon är! Istället så ignorerade jag henne. Hon kallade på personal o jag fanns precis till hands men jag bara gick därifrån, i ren protest, jäkla rök-kärring.. Tror att hon blev sur på mig men de kan hon fan få vara också, hon ska fan inte tro att hon kan hålla på och slava med mig hur som helst... Så till dig, hoppas du sätter ciggen i halsen nästa gång du "är på toa".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0