Nyår då...

Nyårsafton började fantastiskt. Vi var hemma hos Hugo (jag, älskling, peter, patrik o hugan) o lagade 1,8kg oxfilé med potatiasgratäng o sallad... Mums vad gott det var, grabbar ni ägde i köket ;-)

Sedan var det dags för en runda poker, och jag som aldrig spelat poker live innan blev lite nervös. Särskilt när man ska spela mot Patrik som inte jobbar utan lever på att spela poker..iiihhh... Men det gick verkligen bättre än förväntat jag tog över chipleader-rollen direkt o Hugan blev väldigt kinkig när jag vann över honom med färg..=) Jag slog killarna på fingrarna ett par gånger o dem gnällde lite för att jag snodde blindsen. Patrik sa en gång när jag bettade bort oskar (på en skithand egentligen) att det var riktigt bra spelat..kul! Men i slutändan var det Oskar som vann alltihopa, han slog ut alla utom mig (jag vann inbördes möten oss emellan ;)) patrik slog ut mig...

Sen kom Chirs o Linnéa, väldigt trevliga männsikor.. Resten är egentligen historia, men det spenderades väldigt mkt pengar denna kväll kan jag ju säga, först 40 spänn i inträde, sedan 150 spänn i inträde på Frimus, o taxi hit o dit, drinkar osv.. Men Peter måste ändå vara den som spenderade mest, 6st helrör på en kväll..billigt.. O Chris o Linnéa som tog taxi fram o tillbaka från Osby, 1000kr enkel resa..ajjjj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0