Promenad!

Igår promenixade jag o snackade med Amy. Idag var jag o Cissi ute o gick, sen snackade jag med Karro så nu känner man sig lite social och DET är trevligt! Finns det något bättre än vänner?? Iaf, det var väldigt kul att gå en sväng med cissi (+att det var nyttigt) vi har ju inte umgåtts på år och dar så vi hade myyyycke att prata om. Sedan skulle hon bara precis visa mig deras fina lägenhet men vi kunde inte sluta att prata!
Hoppas verkligen att vi både kan ta en sväng med walkingskorna & ta en socialstund igen, snart!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag instämmer! Det var mycket trevligt, och det kändes verkligen som att det fanns hur mycket som helst att prata om! :)

2008-01-29 @ 12:58:17
URL: http://sesajlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0