Vill bara flytta, flytta, FLYTTA!!!

Efter att först ha bott i ett flickrum i 17år och sedan i en etta i 2år så känns det som att det är mer än dags att röra på sig. Hade varit så nice att flytta. Har spanat in en trea som jag dagligen följer efterfrågan på, på nätet.
Igårkväll satt jag dessutom o spanade in heminredning fram till klockan var 02.00. Det blir man fan sjuk av, alltså sjuk av längtan. Sitter man o kollar in allt snyggt o matchar det med varandra osv o tänker att detta hade jag köpt om vi bara hade flyttat!! Och nu VILL jag flytta!! Får jag inte åka på någon jävla semester så måste jag åtminstone få flytta... Snälla! Ge mig lägenheten!!

Förresten så var jag o kollade in festlokalen igår. Den blev godkänd. För hyran:0kr så är den ok. Ska bara fixa inbjudningar med, sen är det dags för fest =)


                                                         image41
                                                                          Vill ha (fast gärna i beige)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0