Dags för en uppdatering

Känner verkligen för en uppdatering men har inte riktigt tid, hade verkligen behövt att gå och lägga mig nu. Är sjukt trött, somnade en liten stund på soffan innan vid 20.00.
Igår var vi hemma hos mina kära föräldrar!! Ohh vad det var nice!! Bland det bästa jag varit med om på länge. Jag sov i bilen dit (jobbar mycket just nu, har mycket ansvar på jobbet och är trött hela tiden) sen när vi var framme väntade grillad fläskfilé och grillad kycklingfilé på mig =) Med nypotatis och beasås, mangosås, sallad, bröd m.m. Det var såååååå sjukt gott! Det var t o m godare än grillbuffén vi käkade på taste i fredags=)
Idag träffade jag jessica som jag jobbade ihop med förra sommaren, så trevlig tjej, tyvärr hann vi inte prata så mycket men vi skulle höras snart. Sen fick jag ett jättefint sms från min f.d vice chef och körskolekompis SARA! Underbar människa och jättegulligt meddelande, jag blev superglad.

Har inte heller hunnit nämna något om den superfina och orginella tv-bänk oskar tillverkat som nu står i vårt vardagsrum, Det känns så gött för även om allt går med babysteg så går det i alla fall framåt. Vill dock har våra köksluckor nu, sjukt tråkigt att inte ha några luckor alls.

Over and god night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0