Kvällsrapport

Grrrrillade ikväll med Amy o Natalie. Det blev gutt, nästan lika fint som när Oskar grillar =) Barbordet kom på plats när jag kom hem till min älskling. Jäkla nöjd blev jag med det, väntar bara på att skruvarna till barstolarna ska anlända så att dem också blir brukbara. Hade också varit trevligt om vår fastighetsskötare hade kommit med den där spisen som hade lovade att vi skulle få förra veckan. Sen imorron hoppas jag även på att jag o Ossi åker o kollar på mattor och blommor, det hade varit trevligt =)
Idag var jag även hemma o hälsade på mamii, vi var på plajjan. Det var fint det! Alltid trevligt att hälsa på päronen.. Förresten så var det min o Oskars 4-årsdag den 2/7..shit vad tiden går!!

That´s it! Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0