Allt

Har inte bloggat nu på fem dar, har hänt ganska mycket. Fick reda på i fredes att hon som jag skrev om i förra inlägget fått besked av doktorn att hon bara har en vecka kvar... Ruggigt och sjukt ofattbart. Kan inte sluta tänka på det!

Har även blivit tillfrågad om jag vill ha mer ansvar på jobbet. Känns konstigt. Att jag som varit där mindre än ett år och tillika minst av alla blir tillfrågad om mer ansvar och dem som varit där längre än mig och dessutom är fast anställda inte blir tillfrågade.. Weird! Kan inte sluta tänka på det heller.

Min hjärna vill bara explodera just nu och jag önskar bara att jag var någon annanstans och inte behövde tänka på saker och fatta beslut..

Istället får jag försöka roa mig och inte tänka på jobbiga saker. Som iförrgår körde jag eltrucken på jobbet (fast jag inte får, chefen hade blivit väldigt sur om han fått reda på det) men kul hade jag, körde fram å backade tillbaka, körde runt hörn o hissade saker..=)..)

Här kommer också en fin bild på Tuve (som jag är moster till), piggar inte den upp så vet jag inte vad..
image66

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ah, vad söt!

2008-03-24 @ 19:49:35
URL: http://sesajlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0