Dagen

Idag gick jag upp vid 10 sen klädde jag på mig och gick ut och gick. Kom precis hem, skönt.
Har ringt och snackat lite med abk, angående renovering och så. Och dem sa att vi inte kunde flytta in förrän den 2 maj klockan 12. Så antingen får vi dubbel hyra en månad eller så blir vi hemlösa i 1-2 dygn.. Får väl se hur det går med det. Och renover skulle dem troligtvis inte börja göra från den 5 maj i så fall.. Jobbigt, ska dom renovera toan (vilket jag hoppas) så kan vi ju inte bo där under tiden som dom gör det och då kan man ju undra när vi kan flytta in egentligen..hum.. Nu har jag tvättid så jag får väl gå ner i källaren och slänga i en maskin och sen får jag gå upp och käka frukost, börjar bli jäkligt sugen på det nu...banan, knäckemacka m. oxkött, och blåbärssoppa är det som står på menyn mmmm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0