HuuuuuunD

Asså jag vill ha en HUND.. Har velat det ungefär sen jag var en si så där 0 år gammal..typ.
Sen när vi flyttade till lägenheten så hade dom som bodde här innan både en katt o en hund (i denna ettan) så då kändes det ändå som att det kanske var lite möjligt att skaffa en hund, men sen insåg jag att man kan inte ha en valp i en etta på 4:e våningen. Sen i höstas hittade jag min drömhund, en svart liten gullig blandras och den ville jag förstås ha men det var inte rätt läge. Nu när vi ska flytta känns det som att nu kanske man verkligen kan skaffa en hund och idag hittade jag en annan hund jag vill ha. Eftersom jag vet en som har en fransk bulldog så är jag lite sugen på en sådan och i höstas när jag hittade den svarta blandrasen på blocket så ringde jag och snackade med uppfödaren och hon sa att det skulle bli en kull till vid våren/sommaren, så en av de hundarna vill jag ha!! Och den franska bulldogen som jag hittade nu kostade bara 12 500kr vilket är billigt för en sådan renrasig... Check it out!

image63
Världens sötaste blandras med lite lockiga öron!!

image64
Sååååå söt med ett svart och ett vitt öga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0