Måndag 3/3

Idag har jag varit duktig, fast inte helt duktig. Skulle ut & gå men det blev aldrig av. Vaknade vid 9 och tänkte att det var lika bra att gå upp och gå direkt, men så gjorde jag mitt misstag, jag tänkte att jag kan snooza i tio minuter..det har aldrig skadat. Men DET har de, pga detta kom jag inte upp ur sängen förrän lite efter 10. Sen käkade jag frukost o snackade med daddy & sen var klockan 11 och det var försent att gå eftersom jag hade tvättid klockan 12.
Men jag har tvättat och städat idag (mkt duktigt). Jag har även tagit ner julgardinerna (ja ni läste rätt JULgardinerna) jag vet att det är sjuuuuukt sent jag det har varit jobbigt att ha dem uppe så här länge men jag ville inte byta förrän jag hade splitternya, vilket jag fortfarande inte har så nu har jag INGA gardiner. Tänkte vad fan gör de? vi ska ju bara bo här i 2 månader till innan vi ska flytta och vi överlever i 2 månader utan gardiner =)

Har börjat tänka lite på det här med min permanent, jag skulle kanske inte gjort det.. Från början var det väldigt fint, lockigt och fluffigt, men nu känns det mest som svinto..och då måste jag klippa mig men det kommer jag inte klara av, då kommer jag sakna mitt långa raka hår, det gör jag lite redan. Därför kommer här lite bilder för att minnas den gamla goda tiden ;)

                                  
 Rakt o fint                            Fluffig lugg =)                   Kan knappt hålla mig för skratt ;)

           
Lockar                                   Ett praktexemplar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0