Nu har vi tagit ett stort steg

Idag har vi tagit ett stort steg, idag har vi nämligen beställt soffa =)
Jag, älskling o Hugan var på Bromölla möbelaffär idag och beställde soffa.
Det är jobbigt att köpa möbler, man vill ju inte ha snygga möbler, man vill ju ha PERFEKTA möbler.
Så nu när vi har bestämt soffa har vi haft lite huvubry. Nog för att vi föll för soffan Magnum direkt, men sen skulle man ju välja tyg också. Förra gången skar vi ner på alternativen tills vi bara hade två kvar. Så idag skulle vi välja mellan dessa två, det var inte lätt. Den ena är typ mellangrå, väldigt snygg och stilren. Och den andra är typ svart-melerad med tunna silvriga trådar i. Till sist, efter en del funderingar, valde vi den senare. Dock tror jag att den första hade passat mina redan inhandlade gardiner bättre, men man kan ju inte välja soffa efter vilka gardiner man ska ha...

Jag är nöjd med vårt val!

Sen återstår bara alla andra möbler. Det är svårt och dyrt. Men vill man ha de fint så får man offra lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0