Nyvaken...

Fy fan vad jag har mått idag..inte bra. Har varit helt slut i kroppen idag, en konstig känsla. Har haft ont i huvudet, vänstra sidan av magen och helt sjukt ont i ryggen idag. Satt i trean idag och då brukar jag vara på hugget. Men icke. Ett tag funderade jag starkt på att gå hem, så sjuk kände jag mig, men så tänkte jag att: det är ju bara några timmar till, jag får vara stark. Så jag stannade tiden ut, sedan dök jag direkt i säng när jag kom hem mellan 17.30-17.45 och sen har jag sovit tills nu. Kändes rätt tradit att gå upp och se att klockan var nio och jag som hade tänkt gå och lägga mig tio. Kul att bara vara uppe en timme på sin fritid. Och vi som har fått färgproverna till golven, väggarna och köksluckorna idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0