Söndag

Imorse gick jag upp 8.40 (trots att jag inte gick o la mig förrän 2.40 så kände jag mig ändå vaken) och så klädde jag på mig och gick ut och gick. Jag gick bort mot näsby, svängde och gick mot ängaleden, sen långebro, söder, bakom maxi, mot sjukhuset och bland alla de fina husen mellan sjukhuset och sommarlust.. Så det var en ganska bra runda, tog 1,5 timme... Det var skönt att börja dagen så. Sen har jag diskat, tvättat och så har jag och Oskar städat vårt förråd på vinden! Gud vad skönt att ha det gjort!  Det var skönt att Oskar ville hjälpa mig för jag tycker inte om att vara uppe på vinden själv. Och nu har vi precis käkat. Vi var så duktiga och lagade potatisgratäng och fläskfilé m. sallad bestående av babyspenat, gurka o tomat.. Mumms.. Och så en X-ider spring till detta, yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0