Tiden går så fort...

Ibland kan allting gå så fort.. En vän till vår familj (eller hur man nu ska förklara henne) fick efter nyår reda på att hon hade cancer och idag ringde jag min faster för att höra hur det var med henne. Och då sa min faster att hon var jättedålig och att läkarna hade sagt idag att det inte gick att rädda henne och att hon snart skulle dö...
Känns sjukt jobbigt, jag har kännt dig sen jag var liten. Och vi har ändå träffats ganska mycket. Jag minns när jag var liten och du hade en blå mascara, jag ville också så gärna ha en blå mascara, precis som du! Och sen på sommaren kom ni och hälsade på oss och då fick jag en blå mascara och en blå ögonpenna av dig!
Och när vi var hemma hos min faster och jag hjälpte dig att diska och du bjöd mig på disk-snaps trots att jag inte var mer än kanske 10år. Baileys fick jag. Och nu i höstas var jag på Analycen och jobbade ihop med dig...

Kommentarer
Postat av: Cissi

VI MÅSTE LÄMNA DIN PRESENT!!! :D ( Så att du har en möjlighet att byta om du inte gillar den. )

2008-03-19 @ 11:35:15
URL: http://sesajlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0