Dålig uppdatering på ER!

Har kollat två gånger nu sen jag kom hem från jobbet men det är fortfarande ingen av dem som jag brukar läsa som har uppdaterat sina bloggar. Därför kände jag att jag fick göra det själv..=)
Händer inte så mycket just nu, har precis vaknat..slumrade lite på soffan. Denna veckan har jag varit galet trött..jag tror att felet är att jag gick o la mig 20.45 i måndags, sen dess har hela vecka blivit fucked up..
Imorron är det massage igen som gäller. Blir 4:e gång. Hade gärna skippat det men hon tyckte verkligen att jag behövde komma dit så man får väl ställa upp och infinna sig och pröjsa 400 spänn :) Innan har alltid jag o Olla (haha) åkt dit tillsammans och haft tiderna efter varandra, men hon tyckte inte att han behövde en behandling imorron men jag behövde så jag får ta mig dit själv. Därför ska jag låna pappis bil. Hade verkligen velat ha en egen bil, men jag hade inte pallat med alla kostnader som skatt o försäkring o bensin o reparationer o vinterdäck o grejor.

Måste även beställa klipp+slingtid. Hoppas på att få en tid den 28:e november. Men jag känner på mig att om jag bokar en tid den dagen som kommer garanterat någon att komma typ två dagar innan/dagen innan o fråga om jag inte kan jobba. Så har det varit dem 2 senaste gångerna jag har varit hos frissan.

Nu ska jag gå o kolla var jag gjort av min kalender..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0